We need to talk about bots.

• We need to talk about bots.

Hellow.

This is not the first time I've seen a bot prowling the albion biomes. Not only collecting materials, but also selling gold / silver inside the game by pm and so on. If I am not mistaken it is the third topic I am doing and I have not received any response from the management about this problem. Yes, it's a big problem! Big success (and best-of-breed) games crashed because they did not contain the bots in the games. Ragnarok, Tibia and Line Age are great examples of this. I paid the game to have a good gameplay, to have fun! And lately this is what I least have. The cities are overcrowded, ZvZ does not happen because the servers can not handle the massive amount of players on the map. You at least can not get a tent because of so much lag that occurs at the time of combat. And do not give me the excuse that it's because we have so many players in the right place, because 160 people competing in a tent are not many people. World of Warcraft Possessing much larger amounts of players does not stop the game. We need a solution. Not only for the game that hangs, it disconects, but also for the players who make bad use of programs to facilitate their collection or to make real money inside the game of illicit form.

Imagem referente ao bot vendendo cash no chat. imgur.com/a/54vKs

Não é a primeira vez que eu vejo um bot rondando os biomas de albion. Não só coletando materiais, como também vendendo gold/silver dentro do jogo por pm e etc. Se não me engano é o terceiro tópico que faço e não recebi nenhuma resposta da administração sobre esse problema. Sim, é um problema e dos grandes! Grandes jogos de sucesso (e de melhores desenvolvimentos) ruíram por não ter contido os bots nos jogos. Ragnarok, Tibia e Line Age são grandes exemplos disso. Eu pago o jogo para ter uma boa jogabilidade, para ter diversão! E ultimamente isso é o que eu menos tenho. As cidades estão super lotadas, ZvZ não acontece pois os servidores não aguentam a quantidade massiva de players no mapa. Você ao menos não consegue pegar uma barraca por causa de tanto lag que ocorre na hora do combate. E não me venha com a desculpa de que é porque temos muitos players no devido local, porque 160 pessoas disputando uma barraca não é muita gente. World of Warcraft Possuí quantidades muito maiores de players não trava o jogo. Precisamos de uma solução. Não só para o jogo que trava, disconecta, como também para os players que fazem mal uso de progrmas para facilitar sua coleta ou fazer dinheiro real dentro do jogo de forma ilicita.
    :thumbsup: