[NL] DUTCH LEGENDS zoekt leden.

• Goedemorgen, ik zou graag jullie clan/guild willen joinen ik weet alleen niet of jullie nog actief zijn zo ja mijn IGN is GamingLion en zou graag willen joinen voor de reset van de map. Ik ben nog redelijk nieuw en ben nu bezig met het unlocken van tier 3 tools.
    • Ik heb eigenlijk nog nooit een MMO gespeeld waar een serieus NL guild aan meedoet.
      We lijken altijd op te gaan in andere guilds.
      Raar eigenlijk, want er zijn altijd heel veel Nederlanders die gamen.
      Zijn Amerikanen, Duitsers etc etc. dan toch trotser op hun afkomst dan wij?

Afijn. Mocht dit guild nog aktief zijn, dan ben ik ook geinteresseerd.
    • Ja helaas is dit wel een deel van het verhaal.

Waar Duitsers en Polen graag hun land representeren willen Nederlanders vaak de #1 representeren en joinen ze massaal de top rated international guilds.
      Ik heb in de beta een tijd een succesvolle NL guild gerund genaamt Play Dutch Crew. Dat ging de eerste 2 maanden goed daarna hadden we nog zo weinig actieve spelers dat we idd internationaal moesten en zijn uitbereid naar EU.
      We starten in live ook als een EU guild genaamd TIER8, dat dan wel met onze nederlandse core.

een ander deel van de rede is natuurlijk gewoon het fijt dat we een kleine % zijn van de spelers.

- Duitsland 81miljoen
      - Rusland 144miljoen
      - Brazilië 208miljoen

- Nederland 17miljoen

Om maar gewoon wat random vergelijkingen op te gooien.
      Daarom is het natuurlijk makkelijker om een Braziliaanse guild te starten en genoeg leden te vinden dan bijv een Nederlandse guild.
    • Costarix schrieb:

Ik heb eigenlijk nog nooit een MMO gespeeld waar een serieus NL guild aan meedoet.
      We lijken altijd op te gaan in andere guilds.
      Raar eigenlijk, want er zijn altijd heel veel Nederlanders die gamen.
      Zijn Amerikanen, Duitsers etc etc. dan toch trotser op hun afkomst dan wij?

Afijn. Mocht dit guild nog aktief zijn, dan ben ik ook geinteresseerd.
      Ik denk niet dat deze guild nog actief is, mocht je ons nog niet hebben gezien, wij zijn FaNG.

Afgelopen beta waren wij in het begin de grootste en actiefste Nederlandstalige guild en bij launch gaan we weer starten. Afgelopen beta zijn veel mensen gestopt met als rede "geen zin om tijd te stoppen in een beta". We zaten toen op ongeveer 80 nederlandstalige leden. In de afgelopen weken hebben we hier bovenop nog eens een heleboel nieuwe mensen gerecruit dus we verwachten veel mensen in onze guild.

Mocht je onze guild al wel hebben gezien, mijn excuses. Ik ben slecht met namen onthouden ;)
      Op zoek naar een internationale guild met Nederlandstalige spelers? Stuur mij een PM!