Bug in market

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bug in market

Boa noite

hoje tive um problema (que acredito ser um bug)

estava comprando um cavalo tier 3 para fazer os conteudos, quando percebi que minha grana toda sumiu... fui ver se tinha comprado algum item por preços exorbitantes, porem eu comprei apenas os itens certos mesmo (tenho foto do inventario)

começei a procurar onde o dinheiro teria sido gasto (afinal poderia ser um erro meu), e não encontrava, quando fui no historico de compra de cavalos, percebi que haviam comprado 182 cavalos por 294.550k (tenho foto tambem...), que é exatamente o mesmo valor que eu perdi...

ai entra o problema, eu nao tinha 182 cavalos na minha bag, eu nao comprei 182 cavlaos, eu comprei apenas 1, e nao tinha pedido de venda de cavalos nesse valor. e o mais agravante é... eu n recebi esses cavalos, recebi apenas 1 cavalo que foi o que eu comprei por 9k de silver (confirmando que foi um bug)

peço por gentileza que verifiquem os historicos, forneço acesso total a qualquer tipo de informação ...

deixo claro que quero corrigir apenas um problema que tive, jogo albion a 3 anos(desde o beta), e ate então nunca havia encontrado qualquer bug... porem o fato de supostamente eu ter efetuado a compra de 182 cavalos, porem esses cavalos não ficarem disponiveis para mim, e eu nao fiz essa compra, comprei somente 1 cavalo por 9ksilver, comprova que foi um bug.

verificando todo o mercado de cavalo , com o valor gasto, eu tinha comprado todos os cavalos de lym e sobraria muito mais!...

Tentei conversar com o support inglês, mas o mesmo parece que não esta entendendo o q aconteceu, ou não quer me ajudar. Peço a ajuda de vocês, porque não foi erro meu e sim um erro do sistema, eu estou muito frustado com isso.

Vou passar aqui as informações :

Item name is : Riding horse t3
      Char name is : Tadeuzera
      UTC : 19:10 Aprox
      Market of Lymhurst

Translate

Good night

Today I had a problem (which I believe to be a bug)I was buying a tier 3 horse to do the contents, when I realized that all my money was gone ... I went to see if I had bought any item at exorbitant prices, but I bought just the right items (I have a photo of the inventory)I started looking for where the money would have been spent (after all it could be my mistake), and I couldn't find it, when I went to the horse buying history, I realized that 182 horses had been bought for 294.550k (I have a photo too ...), that it's exactly the same value that I lost ...there comes the problem, I didn’t have 182 horses in my bag, I didn’t buy 182 horses, I only bought 1, and there was no order to sell horses in that amount. and the most aggravating is ... I didn’t receive these horses, I received only 1 horse which was what I bought for 9k silver (confirming that it was a bug)please kindly check the history, provide full access to any type of information ...I make it clear that I want to fix just one problem I had, playing Albion for 3 years (since the beta), and until then I had never found any bug ... but the fact that I supposedly purchased 182 horses, but these horses not available to me, and I did not make this purchase, I only bought 1 horse for 9ksilver, proves it was a bug.checking the entire horse market, with the amount spent, I had bought all the lym horses and there would be a lot more left!I ask for your help, because it was not my mistake but a system error, I am very frustrated with that.I'll pass the information here:

Item name is: Riding horse t3
      Char name is: Tadeuzera
      UTC: 19:10 Approx
      Market of Lymhurs