(Lägger ner guilden då jag inte tycker det är värt att spela som guild på 15 personen. Kanske kommer intresset tillbaka i den närmsta framtiden och den svenska spelarbasen blir lite större. Lycka till mina vänner.)
<<<<<Guild Disbanded>>>>>
Snapphanar
Snapphanar är en ny startad guild för svenska spelare
Guildtyp:
* GvG
* PvP
* PvE
* Casual
Rekrytering:
* Vi söker dig som gillar PvP-GvG-PvE och som gärna deltar i organiserad krigföring.
* Vi består av alla typer av spelare i alla åldrar men vi vill att du beter dig moget så vi får ett bra guild klimat.
* Vi har en prövotid på två veckor för att försäkra oss om att dels du trivs, och att du passar att spela med oss.
* Du skall vara bekväm med att kommunicera över TS.
* Vi är öppen för alla.
Ansök här
Regler:
* Hjälpas åt - hålla samman guilden och ställa upp för varandra.
* Respektera varandra och andra medspelare (bete sig rättvist, moget etc mot alla)
* Ha riktigt kul ( Det är bara ett spel )
VIktigt: Vi har ingen erfarenhet utav spelet, men kommer att delta i kommande sommar alphan.
Historia: Vi kommer från två kända svenska guilder från SWTOR, Republic of Sweden & Shadows of Sweden. Vi spelade tillsammans i två år aktivt tills guilden splittrades, tappat intresse för spelet. Nu är vi ett gäng som ger oss ut på ett nytt äventyr i Albion online, och här skapar vi ny historia.
Här kan ni kolla på några gamla filmer från Shadows of Sweden som jag har spelat in från swtor.
Filmer:
* swtormovies.com/movieview.php?id=4130
* swtormovies.com/movieview.php?id=4155
*
*
*
The post was edited 3 times, last by Lordakp ().