Search Results

Search results 1-15 of 15.

• Solodungeons

bushcravter - - Feedback & Suggestions

Quote from Captainrussia: “Quote from bushcravter: “Hai everybody, i would only one thing change. Since I also play a lot solo, it bothers me considerably that the Solodungeons are partly taken by 5-6 gankers for dungeon diving. This is really no fun anymore and creates enormous frustration (by the way not only for me). My suggestion would be to make the Solodungeons into a kind of solo arena, i.e. only 2 players are allowed at the same time in a solo dungeon. There might even be a chance to cre…

• Solodungeons

That's not my opinion, there is still a lack of solo content, even if nobody wants to hear that, but also because of the new restriction of alliances, there will be more solo players

• Solodungeons

No, i meant only two player, that can fight against each other. Not grouped players, guild players or allianz players.

• Solodungeons

Hai everybody, i would only one thing change. Since I also play a lot solo, it bothers me considerably that the Solodungeons are partly taken by 5-6 gankers for dungeon diving. This is really no fun anymore and creates enormous frustration (by the way not only for me). My suggestion would be to make the Solodungeons into a kind of solo arena, i.e. only 2 players are allowed at the same time in a solo dungeon. There might even be a chance to create fair fights and more real solo content, as this …

• Black screen in Caerleon Market. IGN: bushcravter

• Freischärler - die Rebellen

bushcravter - - Gilden

und noch ein schöner Fight mit 8Bit in der High Black: youtube.com/watch?v=jER5pOmojFw

bushcravter - - Gilden

youtube.com/watch?v=1DssM92aE1k In der High Black

• Merlyn Update: Known Issues

bushcravter - - Bugs

On the destiny board... if you distribute your autorespec points, then always one point less is displayed on the split slider than is actually present in the mastery.

bushcravter - - Gilden

up

bushcravter - - Gilden

Push

bushcravter - - Gilden

Kurzes Video von den Freischaerlern beim PvP: youtube.com/watch?v=SeEISw2NkYw Gruß bushi

bushcravter - - Gilden

bushcravter - - Gilden

forum.albiononline.com/index.p…78e030991135d4a1840a21d0f Die Rebellen - den Gebrauch der Kräfte, die man hat, ist man denen schuldig, die sie nicht haben. (Carl Schurz 1829 - 1906 / Freischärler und Botschafter USA) Wer Spass dabei hat die großen Gilden und Allianzen zu ärgern, der ist bei uns goldrichtig. Wir sind eine kleine Gilde, die schon seit einiger Zeit Albion mit viel Engagement spielt und dabei sehr viel Spass hat. Es gibt keine Zwänge, dennoch solltet ihr teamfähig und ein bisschen eh…

• Meiner Meinung nach lohnt sich Albion auf jeden Fall. Aber wie andere schon geschrieben haben, ist die Meinung sehr subjektiv. Das neuen Update bringt zusätzlichen Inhalt in das Spiel und verbessert auch das Solospielen. Also probiere es einfach aus und wenns nicht passt, dann lass es wieder. Die Entscheidung kann dir keiner abnehmen. Gruß Volker

• Neue Spieler auf dem Feld

bushcravter - - Stell dich vor!

Hai Leute, mein Name ist Volker und ich bin von EVE Online hier gelandet. Habe jetzt ein bisschen ausprobiert und mir gefällt das Spiel wirklich sehr gut. Mal schauen, ob ich mich auch irgendwann auf PvP einschießen kann. Ich bin mir da noch nicht so sicher. Also allen viel Spass. Gruß Volker