Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-8 von insgesamt 8.

• Hallo, Bewerbung ist auch von mir raus.

• Crash Report Thread

Ackroscope - - Bugs

Beitrag

I dont wanna create a file or whatsoever for you. I just want to know what causes my problem and that you will fix it asap. Thanx Beschreibung: Aufgrund eines Problems kann dieses Programm nicht mehr mit Windows kommunizieren. Problemsignatur: Problemereignisname: AppHangB1 Anwendungsname: Albion-Online.exe Anwendungsversion: 5.6.1.24755 Anwendungszeitstempel: 5910657a Absturzsignatur: 21f5 Absturztyp: 0 Betriebsystemversion: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Gebietsschema-ID: 1031 Zusätzliche Absturzsignat…

• Der echte Norden

Ackroscope - - Gilden

Beitrag

Habe euch ingame eine Nachricht zukommen lassen, würde mich freuen im ts oder discord mal mit euch zu sprechen. mfg (aktuell t6.x+t7 Woodgatherer, t6 frostmage)

• Vulix is the biggest Troll ever on this Forum. This is the next Idea which would destroy the game. Flying mounts killed open pvp in wow. This game here is all about open pvp. Please move on to carebear online..

• Ddos timer

Ackroscope - - General Questions & Discussions

Beitrag

We had the same shit on the Elysium PvP Wow freeshard. Once the big competitive american guilds left the game due to timezone, the ddos started so the european community could not progress. Ever thought of it this way? Please track which guilds do log in after a ddos ends. ...

• Gilde Gesucht

Ackroscope - - Gilden

Beitrag

Bin nun bei den Phoenix jungs untergekommen. Desweiteren in der Allianz WILD. man sieht sich ingame

• Crash Report Thread

Ackroscope - - Bugs

Beitrag

please help me. I just played completely fine 3 hours. After i took a ship back to the starting town (outpost) which is really crowded my game froze. i could create another char and walk around with him freely. I walked to the place where my other char was trying to log in. After logging out and back in now also the second character crashes. I think its due to the fact that there are so many people that he has to load but i cannot play the game anymore. heres the crash report. Beschreibung: Aufg…

• Gilde Gesucht

Ackroscope - - Gilden

Beitrag

Hallo erstmal, da ich gerade in der Warteschlange bin dachte ich mir nutzt du die Zeit sinnvoll, und schreibst nen kleinen Text hier rein. Kurz zu mir ich bin 35 Jahre alt, habe noch gar kein Albion Online gespielt. Bin aber sehr MMO erfahren. 1999 habe ich mit Ultima Online angefangen und habe danach fast keines der major MMOs ausgelassen. (DAOC, WOW, NEOCRON, JUMPGATE, Diablo2, diablo3 um nur ein Paar zu nennen.) Suche also auf diesem Wege eine Nette Gilde gerne mit Discord/ts3. Das Alter mein…