Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 25.

• Du wirst lachen wie viele Menschen ich kenne die von Punkt A überzeugt sind, und nicht trollen. Es gibt einfach unglaublich viele Menschen im Netz, bei denen man nicht weiß, ob sie einen auf den Arm nehmen wollen oder einfach nur dämlich sind. well played :p

• sowohl als auch. Das game ist über 12 (13?) Jahre alt, hat konstante User zahlen und nach wie vor neue Spieler jeden Tag. Also für mich, klingt das nach nem Erfolgreichem Game.

• Zitat von Rickdolph: „Aus diesem einen Online Spiel ist wegen solch offener Rechtesysteme auch nichts geworden... Wie hieß das denn nochmal Ach ja... EVE Online reddit.com/r/Games/comments/6z…/?st=J7HIGUGX&sh=204aba36 gamestar.de/artikel/eve-online…durch-verrat,3319699.html “ Meinst du nicht ernst ....oder? xD

• Regel Nr., 1 Traue Niemandem. Nichteinmal deinen RL Kollegen in einem Spiel. Wenn du jdm vertraust, spielst du mit dem Kapital, auf dass er zugriff bekommt. Du hast verloren. Und 3 Millionen ist nichts. Der Schaden hätte 100-fach größer werden können. Scamming Erlaubt / geduldet`? Na ich hoffe doch JA! Wenns verboten wäre oder bestraft würde, hätte ch so einige 1000 Gold weniger als jetzt. Die gutgläubigen auszunehmen ist vollkommen normal. Passiert sogar im wahren leben. (Arbeitsamt .... nur um…

• Eve is dying!™ Oh, falscher SPieletitel. Naja egal. Das Spiel wird nicht sterben. Es ist neu, unausgereift, hat Fehler und ja, derzeit wenige Spieler. Doch mit der Zeit wird sich das Spiel weiterentwickeln. Das UI wird besser, einige Contents verbessert und erweitert. Doch das kostet Zeit. Der heftige DDos der letzten Wochen hat hier nur die Spreu vom Weizen getrennt. Und das SPiel ist dazu kein gewöhnliches MMO "marke World of Warcraft" Klar, viele jammern immer wieder rum, "wow-klon"! Sind dan…

• Patchnotes?

Rawrey - - General Questions & Discussions

Beitrag

• Patchnotes?

Beitrag

Heyo, just loaded a 200+mb patch. But i have no Idea where i can find the patch notes. I mean. 200mb+ .... something must have been changed. I would like to know what :o Please help Greets; Rawrey PS: sry for no good english

• Ich weiß, die Bewerberphase ist raus. Aber gibts ingame politische "abmachungen" die möglich sind? Mit wem darf man da evtl in Kontakt treten? Z.B. Gathering in eurem Terrytory zu Tax preisen. NaP's, Dont red dont shoot, oder so etwas? Einige von uns (Jion Keanturi) würden gern in der Black Zone etwas unternehmen. Allerdings verlangen ausnahmslos alle Gilden oder Allianzen für uns unmöglich einzuhaltende "onlinepflichten". Daher meine Frage. Danke für etwaige antwort

• Ganker in training

Beitrag

I cant say how to make it. My Mates just tested to gank flagged people 2 times so far (DDOS Shit). We had some fun in the Yellow Zones Around Thetford and Martlock. We were on tour with 6 people. 1 Scout 5 man Gank squad. scout: high survivability and escape (he will get in contact alone and first) (he should NOT attack ... he just scout) Gank squad no idea jet. we are still testing around. Important: You are trying to gank the flagged ones. Which is "safe" (since you are not flagged) But: To fi…

• Ganker in training

Beitrag

Make it the other way around. Gank the flagged people.

• You go into a red zone. You can be killed there. You die. You whine. WTF? If you risk your life in a red zone while duelling, its your own fault. Lets say i do a "duell" in Eve Online in Low sec (you can be attacked there all time) Someone comes by and kills you while / after duell... its your fault. Why the hell you do a duell in a zone, you can get killed in?? WHY?

• Community News: Writers Wanted!

Rawrey - - News Archives

Beitrag

Are writers for the other languages needed (in future)? As the game grows from time to time this could be nice too i think (or something like translation etc.) I'm german, and im slightly intrested in that greez; Rawrey

• Sim City wasnt able to play for 2 month and the game was shit .... just shit "MP" ... lol Diablo 3 were able to play after a week or so. Error 37 gave company for about 2 month. And got, them DC'S and crashes. I lost about 20 Hardcore Chars in the beginning caused by lags and crashes. Warhammer Online no comment for this one. Wasnt even able to buy the game cause website was down. SWTOR Not extremly worse. But they got way more players than expectet and it was almost unplayable for the first wee…

• Horses on personal island dissapeared.

Rawrey - - Bugs

Beitrag

push here. what can i do about that, should i open a ticket? How can i open a ticket? Plx halp

• Keep waiting angerfist. Had the same problem as you. after some research they confirmed my issue and added the missing gold to my acount. Just make sure you give them as many informations as possible via ticket

• Horses on personal island dissapeared.

Rawrey - - Bugs

Beitrag

Heya, i just logged in to gather two of my horses and foals. But these are gone now (T4 Horse). My fields are in private mode. So no one should be able to steal them. But these two horses are gone. They should have grown around 20 minutes ago. I have two other horses on the field right now, and they are still there, as tehy should. Did anyone else encounered some weird things on their island? And how do i get my horses back? This is alot of silver which i dont get right now <.< Plx halp Greetz; …

• 1tabmk.jpg

• and again \o/ login does not work. after around 20 mins blacksreen into crash now "someones logged in" ... yay

• Das ist meine schwäche ... ich kann einfach nicht die klappe halten * sry ....* ... aber ich bin ein echt liebes kerlchen. Wirklich!

• 15 Jahre gaming Erfahrung über dutzende Games. Raidlead in WoW Progress Gilden. Einige Zeit im Low und Null-Sec von Eve Online verbracht. Aktiv Heroes of the Storm und Starcraft geladdert eine Zeit. Gewaltiges lernpotential. Gehirn ist aufnahmefähig und Kritikfähig. Ich glaub ich muss mir keine sorgen machen xD Wenns nicht klapp. Auch wumpe.