Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 77.

• Event

extecy - - General Questions & Discussions

Beitrag

Zitat von Rags: „Zitat von extecy: „and that on last day on halloween “ TBF to SBI, Halloween is a single day in the year. “ yes its a single day, but i dont know any one game that made the haloween event on only one evening... all do this in one week, so every player have one week to to this maybe only at one weekend but i am realy sure not only on one day ....

• Event

Beitrag

event was bullshit thats stink to the sky, and that on last day on halloween everybody is home bye the family and albion online says no this ist the only fucking day you can do this, play this shit we have served to you re login and repeat it 20 times naked nice work

• Goldverlauf

extecy - - Allgemeine Fragen und Diskussionen

Beitrag

mit 14 feldern aktuel mache ich so 1-5 bis 2 mille die woche abhänig von dem was man anbaut damit lassen sich schon 3 accounts im monat finanzieren

• another bling bling item, that no one wear it outside .... you devs made a good work.... realy not ...

• Goldverlauf

Beitrag

ja der Aufschläger sonntag unter 700 war recht nice

• i think its very cool to room in 5 man groups and find in the open wold same 5 player groups to fight like the same in DaoC with 8 player but for this we need a bigger map as a battleflied to room the zerg blop must be on , at 11 player all kils and fame on this map weekly on a statisik fame gives pvp ranks with a weekly reset, maybe 2 or 3 weeks ranks gives extra mastery +10 to +20 every rank only 3 or 4 ranks + mastery from the ranks also work in the rest of the world including gvg

• euer ernst?

Beitrag

ich spiele das game wegen der kämpfe und weil mir ein moba zu einfach und monoton ist aber ja meine online aktivität wird ab nächster woche von täglich auf 2 mal die woche zurück gehen wenn nicht sogar aufhören bis mal mehr hier los ist

• euer ernst?

Beitrag

ich werde keine 1000g rauswerfen nur damit ein kumpel das game mal antestet und nach wenigen minuten wieder von seiner festplatte löscht weil jedes tutoraial mehr kontent hat als albion online es gibt ja auch kaum alternativen jetzt im zeitraum der meisten spiele releases Elex sout park destiny 2 CoD star wars need for speed

• Albion auf iOS

Beitrag

in den itunes bestimmungen von apple steht das keine app im store sein darf die im beta status ist solange die keine finale version veröffentlichen kann sie nicht veröffentlicht werden da das game nun finale ist steht der teit zumindestens nix im wege also müssen die nur noch die ios app aus dem beta status raus bringen

• if you had a good group you can kill one player in lesser than 2 sek , and also healer so if you pierce the armor reduce the resitance and had a timing foucs damag you only can escape or cancel the damage this attacks ar the meta of the game and if someone ask me the healer is very underpowert and the most dificult claas in this game

• als Händler und crafter hast du viel pve kontent gathern von resourcen und dann craften der materialien das wird ein immer größerer faktor im spiel das man einzelne leute in den masteries gerne hoch im level hat das mitunter eine lange aufgabe in diesem game aber ich kann dir jetzt schon sagen als rein pve spieler wirst du hier nicht glücklich werden alles steht mit pvp in verbindung selbst die crafter das high pve ist immer im pvp gebiet wo es die gute erfahrung gibt ohne pvp ist die erfahrung …

• Lymhurst is Dead

Beitrag

remove bank on calreon solve so many problems

• der makt hat auch natürliche Schwankungen so kostete die tage wollkraut nur noch 160 silber im markt bei zeitgleich explodierenden samen preisen von 13k auf 17k nun ist das wollkraut bei 320+ drinnen...

• Dwindling player base

Beitrag

faction ships is a god comparison to t7 and t8 but t8 i think is expensiver than a faction ship

• Dwindling player base

Beitrag

the most casuals quit many old beta hardcore gamers quit some of kind players they play only games in the first 1-2 month quits we have many new hardcore gamers they only start playing after relese some of old hardcore players from beta this is a good base i think this games goes now to this point i have seen albion in my imaginations now we start the sandbox thank you for playing the start of the game, we have now come to a truh market this is base we must work with to get more player and the c…

• i think you have more fun in a aktuell working system pubg and all this battel royal systems are very popular so in this system you talk about would be bedder in a battle royal maybe 20 player in a matsch and the last one win, playable on a random map of the world on 20 different spawn points, full mob spawn , no camps, no dungeons, buildings are posible, no mounts

• i think a experiecne system would be enove you can start a transport mission for your group if you ride a ox one ox per group allowed if you reach A to B you become a huge experience same like the same time in a dungeon if you kill player that enganges you, you get bonus experience the other side you can geht kill mission for ox, now you have time maybe 30 min to kill one ox, if you kill the ox player in this time all pvp fame gives you experience for all what you wear but i think only one quest…

• iPad Beta Expansion

Beitrag

i read in the upcomung roadmap for the Kay update Zitat von Kay: „ - On the tablet side we hope to significantly improve performance across different devices and intend to roll out a wider iOS Beta which we'll announce on the forums as soon as we're ready. “ all you can read about this albiononline.com/en/news/roadmap-joseph-kay-2017 i think we can play albion on our new tablet under the chrismass tree

• gate camper ar pussys

• Goldverlauf

Beitrag

Zitat von Wulfhahn: „Zitat von extecy: „Zitat von Wulfhahn: „Ich sehe es als gegeben an, daß man seit Release (wegen der übergroßen Konkurrenz und jetzt den enorm hohen Goldpreisen) als Spieler, welcher sein RL noch im Auge hat das Silber (aktuell 4.6 Mio) für z.B. 30 Tage-Premium nicht erzielen kann. “ gestern waren es noch 1.9 mio silber ca du meinst vieleicht 3 monate oder ? “ Ja klar, bin irgendwie auf 3 Monate abgefahren, weil das mein Ziel für die nächsten 14 Tage ist.Es war für mich in al…