Search Results
Search results 1-20 of 90.
-
Meines Wissens nach sind Beleidigungen im Chat nicht explizit verboten. Du darfst Leute als H....sohn beleidigen, auch als Bas***d usw. Es gibt lediglich vier Grenzen: - Homophobe Beleidigungen ("Schwu****l") - religiöse Beleidigungen (mir fällt kein Beispiel ein) - rassistische Beleidigungen ("N***er") - Gewaltandrohung im echten Leben ("ich komme zu Dir nach Hause und stech dich ab") Sollte ich falsch liegen, bitte ich um Korrektur. Mit freundlichen Grüßen Red
-
Give me Alpaka please
OriginalRedAO - - Bugs
PostOh yes you are right. Thank you a lot Sir!
-
Give me Alpaka please
OriginalRedAO - - Bugs
PostWant to report sth. strange. Look at the screenshot xD I have 1000 coins, but can not buy the alpaca. Please, PLIS! Look at this! albiononlineclient09.bcdqs.png Thats it already, bye.
-
Quote from Midgard: “If you cant cope with your favourite game being down for an hour or two a day then you should seek professional help. Its a video game FFS .... go do something constructive with your life for an hour or two. ” There is no life, brotha. Albion is our life. It is, how it is.
-
Oha
PostOh, ein Offtopic Bereich auch für Deutsche. Danke!
-
I absolutely agree with you, ukrainian players need their own chat, because this ukrainian letters just confuse the russian players in the russian chat. But as i work in a refugee camp in germany, i know that most of the ucrainians speak russian as well. So as long as there's no ucrainian chat maybe use russian in the russian chat. Greets Red ____________________ Я абсолютно согласен, что украинский чат нужен, потому что украинские буквы русских игроков сбивают с толку. Здесь в Германии я работа…
-
Der CD auf der "e" ist bei 30 Sekunden und wird um 40% verkürzt, wenn mind. ein Mate getroffen wird. Liegt in dem Fall also bei knapp unter 20 Sekunden. Mit Omelette und co. sind es also schon 15 Sekunden ungefähr. Ich denke, die kann man so stehen lassen. (Denk auch an die HCEs ) Mit freundlichen Grüßen Red
-
I dont know, what stuff/staff you were playing but if i guess, you would hear some "nice" words from me too, if I was in your team. I will give you a build, which i like to use, when healing in arena: Great Holy Staff - Cleric Cowl - Fiend Robe - Royal Shoes - Lymhurst Cape - Mana Potions - Omelette Have fun and dont play garbage builds in arena.
-
**LUMEX REKRUTIERT **
OriginalRedAO - - Gilden
PostIch fürchte, die Gilde gibt es nicht mehr. Zumindest ist der Gildenleiter ein Twink und die Gilde hat keine kaum Seasonpunkte. Eine Season haben sie sich gehalten.
-
Ich für meinen Teil finde das kommende Update ziemlich interessant. So Trainingsdummys haben sich schon sehr viele Leute gewünscht und endlich kommen sie auch. So eine Übersicht der gemuteten Spieler habe ich mir auch immer gewünscht. Bis jetzt ist es so, wenn ich jemanden neuen muten möchte, muss ich jemanden, den ich bereits gemutet habe entmuten, weil mein Platz voll ist. Das Feature mit dem Backport klingt für mich zunächst auch nicht schlecht. Ich finde es gut, dass SBI ganking so ein bissc…
-
Quote from xBloodshed: “Exporing the world - The non-existent world. Because every zone is a fucking copy paste. There are not even different mobs in the black zone, they're just a bit stronger. Exciting exploring! Because killing the same mobs for hours on end is the pinnacle of fun with every weapon. But its very exciting in the blackzone, because if you're lucky you dont get zerg'd by 20 players while trying to get some fame. ” In germany we have an expression for this: "Ein Mittel zum Zweck"…