Search Results
Search results 1-20 of 686.
-
Just report his messages and support will manage it.
-
You have good ping in west server So you should be américain or west europeen I think ? This server isn't really for you
-
Quote from Kamenbiere: “Cool on est (la Stonks CoNpany) dans le général, si possible de respecter la faute d'orthographe, elle est historique, on y tient Oo. Merci Kalibaan, Stonks et Vilain Petit Canard. ” Yoooooooo, En effet, autant pour moi. Je viens de rectifier dans toutes mes précédentes gazettes.
-
[The Grand Auction] Extremely rare recruiter's skins at auction now! Don't miss your chance! - Now: Giant Frog & Recruiter's Ale Mug
YacineBrutal - - Trade
PostCongratulation @dRofHawke, You're really a good person. and thank's @Bogul, it's very interesting to follow this I'm hyped for the next auction.
-
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ! Bonne année 2023 à tous !! Et c'est parti pour cette dernière gazette de 2022 ! La saison 17 se termine, saison très dynamique avec énormément de mouvements dans les guildes FR comme il a rarement été vu. Avec un bon début de saison, Mighty Frogs termine encore, pour une 5ème saison d'affilé, top 1 FR même si la guilde est désormais dissoute, vous allez comprendre pourquoi. - Guilde qui a fait une courte et très remarquable apparition, il s'agit…
-
Quote from GoblinVert: “Est-ce que la structure à assez de nourriture ? Car il me semble que c'est la bouffe asignée au structures qui permet de fabriquer des materiaux mais je ne suis pas sûr ... Aussi, tout simple: check si tu avais bien les matériaux et, le niveau suffisant sur le panneau du destin! ” Non, c'est juste un bug qui a été corrigé.
-
Quote from keyfouyr: “Quote from Midgard: “Stillfront bought SBI for 120 million Euros. Of course they want their investment repaid. And with inflation across Europe up to over 10% and increased running costs as a result, they are passing those costs onto their customers ... as most businesses do. Its not rocket science.. ” Inflation is closer to 20% But that doesn't explain 50% increase in price of some Gold&Premium. They overhired and they are being greedy. They should scale down their operati…
-
Quote from Neef: “Agree stone needs to be added to more than 1 or 2 things ingame. Hideout maintenance is a good one maybe cores and stone for HQ. You could also require stone for feeding HD's. Then there is another option when upgrading your Island instead of a silver cost make it require stone to upgrade guild islands and player islands or even stone and silver. I don't agree with making ur houses and buildings on ur island decay and therefor the need of stone, but this could be an option if t…
-
Golden Whale Conglomerate: a refininer and trader community & Albions first publicly traded business
PostQuote: “ - Smelters in Bridgewatch ” Should be Thetford Very interesting project, it could be great.
-
Quote from Gubit: “ You have 3 seconds of being unable to be purged. What ability are you even trying to protect from purge? ” Are you serious ? It's just OP For galatines pair in ZvZ, noone can purge you when you prepare your E For gatherers, you can use it before your boots (OP if you have miner or quarrier boots) i can give other exemples it's really op
-
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ! Bon bah le rythme mensuel, c'était pas trop ça finalement. x) Cette gazette a pris un peu de retard, j'ai pas pu être très présent ces dernières semaines. Donc quelques faits sont un peu dépassés, notamment au niveau des alliances. Lets goooooo ! - Beaucoup de changements chez Mighty Frogs, je vais essayer de résumer simplement. ^^' Après avoir passé un mois sur le portail Lymhurst avec le soutien de la guilde québécoise M20, on a finalement abandonné…