Search Results

Search results 1-4 of 4.

• Szukam gildi

Miriviel - - Gildie

Witajcie szukam aktywnej gildi grającej pve, zbieranie surowców oraz pvp (jedynie hg lub wspólna walka o tereny na czarnych lub skrzynki czy walka frakcyjna, nie lubię okradać innych nie interesuje mnie gra pk nikogo również nie oceniam i nie chcę być zmuszana do takiej gry) nie szukam patologi o która tu często i nie bawią mnie ludzie obrażający ciągle innych . Gram od 3 miesięcy. Głównie sławę wbijam na otwartym świecie na czarnych nocą ( najbezpieczniej do solo gry) czerwonych oraz solowych l…

• Free Wild Wolves

Miriviel - - Gildie

Gildia prowadzona przez wilczyce alfa (jeszcze nie znającą dokładnie nowego świata którym jest albion)zaprasza w swoje szeregi wszystkich graczy18 + tych nowych jak i już grających. Głównym założeniem gildi jest dobra zabawa i wspólne odkrywanie uroków świata oraz miła atmosfera. Podatek gildyjny wynosi 5% zapewne w miarę rozbudowy procent wzrośnie. Siedziba w Thetford. Głównym nastawieniem gildi to gra pve. Jednak również mogę zaproponować PVP 2vs2 lub jeśli będzie nas więcej 5vs5. Cześć wypadó…

• Witajcie

Miriviel - - Przedstaw się!

Witam jestem tu nowa. Szukam ludzi 18+ do gildi ale nie tylko również do sensownego sojuszu oraz by wspólnie pobiegać nocą po czarnych czy awalońskich czy pójść na grupowe dungi na razie tyle wiem i tyle znam może nauczycie mnie czegoś nowego. Raczej gram pve ponieważ pvp o ile walczyć w obronie swojej lub walki o skrzynie które pojawiają się w świecie jest dla mnie w porządku o tyle zabijanie ludzi którzy wychodzą z dunga lub zbierają jest czystym złodziejstwem i chamstwem mimo to biegam po cza…

• Free Wild Wolves

Miriviel - - Gildie