Search Results

Search results 1-10 of 10.

• Xxxxx

Gurthang - - Preguntas Generales y Discusiónes

Buenas y Santas! Eramos pocos y cai yo Bueno Ariira..... fuiste expulsado por toxiquear fin eso es todo... si hay una cosa que en Legion Extranjera no se permite es el Rageo importante podes calentarte y todos entendemos que te re calientes.... podes decirnos a nosotros todo lo que tenes en esa cabecita... eso no te da el derecho de escribir en discord o en chat gral alto bardeo en contra de gremio/alianza Esto se le explica a cada una de las personas que entran al gremio. Pueden hacer lo que se…

• jajajajaja excelente introduccion!

• Pregunto pq soy muy chusma... pero... a la gente que se esta disbandeando de ese gremio hispano tan potente y competitivo.... Les robaron nuevamente? La alianza hispana ......... (complete los puntos suspensivos)!!! cuentenme... el tio Gurthang los escucha!

• i dont know where to put this so i thought this could be a good place. im thinking in a discord api that will post from my website in a discord webhook what i need to know if is permited to take data form the albion webpage using his api to grab some info every 5 minutes using a cronjob. So i dont get permabanned... im asking first! thks!

• Hay dios mio Huese.... mira que si me lo dijera Sky360 que me pase un poco con el pobre... la fama lo mata... pero que te ofendas vos?? cuando te fuiste de GN y te pedi explicaciones no te portaste a la altura.. te pusiste en caerleon a hacer show con SUN del cual te fusite cuando no te dieron pelota... vamos.... Ademas el POST de Reclutamiento es puramente JODA... jugue con la fama de cada uno de los lideres mas conocidos de Albion, algunos ni los conozco, solo por fama (SKY360 por ejemplo) y e…

• los ammaos a los dos ya saben!! si los echan de todos lados LEGION EXTRANJERA los estará esperando!

• i have a dream!

Gurthang - - Feedback & Suggestions

I used to have an idea for item crafting but i guess i put it on the wrong place.... so here it comes again sry for the repost! The original thread was in... Idea for Items and crafting and here i go again more detailed the way u want it. i suggested he idea for crafters so the crafter can give special abilities for the item they craft here is an example: fisrt we should have a counter for special ability craft (SACC) so the more u craft of one item the counter will go up till 100 (for example) …

• Let me know what u think about it! Here is the post: Idea for Items and crafting

• This was a thing in an mmo i used to play in the 90's so here come the idea: Here u can make an item (t1 t2 t3 t4 etc) that cames with specific skills, that the player can use, in this other mmo (i will not mention it), like here, the items of the game were all crafted by players but (always a but).... u could give the item a skill or attribute that the crafter could make, this property were choosen from a list of attributes, lets use the property "venom" just for the nex example. Example: Im a …