Search Results

Search results 1-5 of 5.

• Hello, I was playing normal and I miss the message that I have been banned, however I have not committed any act that violates or breaks the terms and conditions of the game, I am also an old player, why would I do something to damage my account ? the ban message I have is: "ban evasion". I don't know what it means, I looked in the forum and nothing, I sent several emails requesting information to albion online and I still have not had a response. My account has 710 million fame, it makes no sen…

• Hello, I was playing normal and I miss the message that I have been banned, however I have not committed any act that violates or breaks the terms and conditions of the game, I am also an old player, why would I do something to damage my account ? the ban message I have is: "ban evasion". I don't know what it means, I looked in the forum and nothing, I sent several emails requesting information to albion online and I still have not had a response. My account has 710 million fame, it makes no sen…

• Me sale ese mensaje cada vez que quiera entrar en el juego

• Hola, estaba jugando normal y me pierdo el mensaje de que me han baneado, sin embargo no he cometido ningún acto que viole o rompa los términos y condiciones del juego, también soy un jugador antiguo, por qué haría algo para dañar mi cuenta ? el mensaje de prohibición que tengo es: "prohibir la evasión". No sé lo que significa, busqué en el foro y nada, envié varios correos solicitando información a albion online y todavía no he tenido respuesta. Mi cuenta tiene 710 millones de fama, no tiene se…

• hi

ZevenOne7 - - ¡Preséntate!

hola mundo