Search Results

Search results 1-20 of 143.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Pünktlich zum Serverdown hier mal wieder mein kleiner Aufruf~ Wir brauchen noch mehr aktive Leute zum Spaß haben und Leute abmurksten. Habt Ihr bock auf Ganking, Fame farms, Sammeln ect? Dann seit ihr bei uns genau richtig~

• diebischer Dieb

Yamochan - - Stell dich vor!

Na klar gibts diesen weg! Gerade Leute wie du sind perfekte hinterhältige ganker die arme Wehrlose Sammler überfallen~ PS.: Wir brauchen Leute wie dich bei den Sturmfalken~

• Color blind mode

Yamochan - - Feedback & Suggestions

Hey guys~ I have read that a color blind mode in this game was going through the Round Table some time ago but until now I have noticed any changes in that regard. I have heard just now that some of my friends suffer from that. They can hardly see X.1 Ressources or some Druid spells. I hope this mode is still in the works~

• Ich würde sagen zeit um täglich nach oben zu rücken~ Kommt vorbei und habt morgen Spaß mit uns beim Reset. Wir werden natürlich versuchen uns ein Terry zu krallen und euch damit einfacher sammeln zu lassen~

• Ich könnte jetzt ja einfach nur push schreiben aber sowas wäre einfallslos~ Daher sieht mein push anderes aus als bei anderen~ Egal ob neuer Spieler oder Veteran wir freuen uns über jede Unterstüzung und stehen mit Rat und Tat zur Seite. Join us~

• Ich bin wieder hier

Sobald die Gildenenleitung da ist bekommst du rechte dann sollte was gehen sorry fürs warten man ist eben am arbeiten usw~

• Dieses Wochenende ist Resetday! Der beste Tag im Monat um als Ganker Geld zu machen! Solltet ihr also gern mit geld machen wollen und allgemein mal ein wenig fies hinterhältig und gemein sein dann tretet uns noch vor Samstag bei! (Für alle Neuen Spieler die jetzt nicht wissen was der Resetday ist. Da werden ALLE Territorien die keine Farmen oder Homeplots sind in der Schwarzen Zone neutral und müssen neu erobert werden. Ein guter Tag zum sterben... Für die anderen )

• Ich bin wieder hier

Das gleiche schick ich gern an dich zurück falls du welche suchst dann gern hier... discord.gg/7AeYDpF

• Hey Leuts~ Yup yup das ist meine neue Truppe! Wir suchen kräfitg Member egal ob Anfänger oder Profi! Wollt ihr ein lockeres Gildenleben das aber doch auf ein größeres Ziel hinarbeitet dann meldet euch direkt hier, Ingame oder über unser Discord! https://discord.gg/7AeYDpF 510805-1560249282.png Weitere Infos, Videos, ect. folgen~

• Ich bin wieder hier

Na Leuts das Yamo hier bin mal wieder im Lande und in kleiner neuer Gilde lasst mal was von euch hören wenn ihr noch spielt~

• I dont know why everyone is talking about a wipe when the solution is so much more simple. Just start a second server and this promote the shit of it. That way all the veterans can stay on the original server and all peple looking for new ventures can join the server. Population is low anyways and I think something new that is promoted the right way could do wonders for this game. poof...done... problem solved... But yes before any of this can happen there still needs to be propper content. I, a…

• So Basicly this is a cool feature. that is if you have a big guild that can actually hold a territory for some time. again the smaller not super rich guilds will be left out of the fun. For that fact that the devs in pretty much every update tell us they will do something for small guilds and never deliver makes one worried. the new mage system does enable some small things yes but it pretty much is the biggest hassle in the game... sometimes the round table has good ideas so how about going for…

• Vanishing Journals...

Yamochan - - Bugs

So I had this weird bug lately that when I give journals to my workers and simply leave them be for a couple of days. (Because Im busy) The journals and the loot is simply gone when I return. Im trying now to find out if this only happens after a few days or every day. If anyone had encountered this before or has a fix please let me know. PS Before you ask my island is set on private so pretty much noone could steal the things and move stuff around.

• Random DCs?!

Yamochan - - Bugs

Thank you for the hint my fellow EVE companion I tryed half of that already. The unplugging did help for a while but it happens again after a few hours but what I dont understand is why it only started after the last patch...

• Fedaykin for life!

Yamochan - - Guild Recruitment

up!

• Fedaykin for life!

Yamochan - - Gilden

bump~

• Random DCs?!

Yamochan - - Bugs

Guys honestly the game is bloody old by now fix your gosh darn servers. Suddenly since the last patch im getting stupid random dcs costing me shitloads of money. So please explain

• Fedaykin for life!

Yamochan - - Gilden

#push~ Fedaykin #1

• Fedaykin for life!

Yamochan - - Guild Recruitment

#bump

• Fedaykin for life!

Yamochan - - Gilden

wir expandieren noch immer also haltet euch nicht zurück und schaut aufn discord oder ts vorbei!