Search Results

Search results 1-20 of 555.

• It's because you zoned in Precipice less than 1minut before You have 1min to cooldown to reset the bubble buff.

• We don't have more informations, You can just wait the next dev talk.

• Pokemon Unite on Switch. It's a LoL like. soon on mobile

• Yoooooooooo, Si tu tiens vraiment à faire remarquer un item trop OP, ce serait mieux d'utiliser cette partie ci du forum qui est lue par les devs: Overpowered/Underpowered Items En ce qui concerne le fait que le combo capuche spectre + veste mercenaire est OP, saches qu'ils ont ajouté un debuff heal de 10% en corrupted dans le but de nerf ceci, et ce même debuff passera à 20% au prochain patch.

• Yooooooooooooooooooo ! Comme je l'ai dit le mois dernier, je fais une pause donc je publie uniquement les classements, je referai une gazette complète en septembre pour la fin de la saison tout de même ! - 4 guildes rejoignent le top 30 global: SHARD, Prelude, TCOTC et Uprising King et évidemment, 4 guildes qui s'en vont: Le Culte, Belettes Order, Eikon et Gallia Rebellis, que des guildes inactives aujourd'hui. - 4 guildes font aussi tous les top 10: Uprising King, Prelude, SHARD et Franc-Tireur…

• cdn.discordapp.com/attachments…4533553618984/unknown.png It's only you.

• Yoooooooo, je ne connais pas ton expérience de jeu mais saches que les banques sont indépendantes de villes en villes donc si tu pensais pouvoir tout récupérer en voyageant, ce n'est pas le cas. En tout cas, chose sûre, ce n'est jamais dû à un hasard/bug, c'est forcément que t'avais rien.

• Guilde quebecoise

YacineBrutal - - Recrutement de Guilde

Yoooooooooo ! Y a la guilde Nightwatch Qc où y a une forte concentration de joueurs québecois si ça t'intéresse (+100 membres). Ils font pas mal de pvp en small scale et des balades en routes ava. A part eux, je connais pas d'autres guildes principalement qc.

• Contact me discord when you will be ok: Yacine#4463

• Quote from DeaDRuLLeR: “Tomorrow I ready to sell skin to Mr. YacineBrutal for 300kk. R u ready to buy? ” Yes, no problem for me.

• Yoooooo ! Ne jouant plus réellement en ce moment, je ne vais plus réaliser de gazettes pendant quelques temps, je vais uniquement publier les classements afin de conserver un suivi même uniquement statistique. Légère pub, une liste de guildes regroupant la quasi totalité des guildes francophones connus a été réalisé, elle liste les guildes actives selon où elles sont basées sur le jeu (villes royales/blackzone/routes ava), c'est un gros travail vraiment pratique et bien fait ! En voici le lien: …

• Quote from potap: “He is kidding. He will never buy for 300mil. ” and why not? this skin cost more xd

• Cotton T8.1 = no visual enchantment

YacineBrutal - - Bugs

Windows 10, it's only with 8.1 cotton and the bug is the same for all users (when the cotton in gathered, the enchantment appears, i forgot to say that) and it's only with big node 27/27 (not with 2/2)

• Cotton T8.1 = no visual enchantment

YacineBrutal - - Bugs

Hi, Each time that i see a big node cotton t8.1 (and only with .1, not with .2/.3), i can't see the visual enchantment (green glitters)... ^^' this bug is for everyone, i've friends gatherers and they have all this bug: unknown.png

• Yoooooooo, Bah oui, le jeu est free to play depuis un moment maintenant. (10 avril 2019) Sur la boutique, tu peux acheter que du gold, skins et premium. Le premium c'est quelque chose d''assez important mais que tu peux aussi avoir facilement quand tu seras un peu avancé contre des silvers ingame. Genre pour te donner un ordre d'idée, un récolteur T8 comme moi, j'arrive à me payer le premium mensuel en 4 heures de récolte chaque mois.

• Quote from Quagga: “Quote from YacineBrutal: “The transmution system that should be a barrier is actually fixing ALL the prices. Gather should be increased and transmution nerfed, it's a good thing i think. ” Exactly, but the main argument was of course "how to maintain the re-gear system" as usual, something that will kill the economy / gameplay is mainly due to the ridiculous benefits for the mega alliances. ” It's simple, EVERYBODY is affected by this patch so EVERYBODY will have to equip the…

• Yoooooooo ! Notre guilde recrute toujours avec un empire en perpétuelle expansion ! Venez, on partage. 1622893846-mapho7.jpg

• Quote from Brizi: “I am worried how the transmution changes will impact the overall silvers. I mean, the amount of silver that transmution removes from the game (and back to loot?) is INSANE. I myself transmute for 25-50m per day, silver that goes back to the "system". Imagine the whole population? ” Atm, gatherers are useless in Albion. You can have ALL ressources in ALL tiers with transmution without gathering just with silvers (you just need t4 ressources) The price of the ressources are fixe…

• Gatherer Journals

YacineBrutal - - Bugs

Quote from Fusionbomb: “The journal mechanics are a bit goofy, for sure. If you have multiple partially filled journals, you can "force" filling one over the other by moving it "up" in your inventory (first open journal gets the fame). ” Yess it's that But if you have T6 book open and T8 book closed and you gather T8 ressource, the T8 book will stay closed and the game will priorize T6 book... The idea to fill book with ressource T+2 is stupid, craft is per tier, so why gathering book isn't the …