Search Results

Search results 1-20 of 103.

• Acredito que não seja contra as regras do jogo

• Bem vindo!

• Rate the avatar above you!!

LordSaintt - - Small Talk

10/10 Really Cool!

• .......

LordSaintt - - Recrutamento de Guildas

........

• Hello friends, I would like to share with you an idea that has for the 6/6 Islands. 1. Presentation of the Problem Currently when you upgrade your Personal Island to Tier 6 (6/6) you will receive, in addition to the improvements, an area located at the far right of the island, the Colosseum. It turns out that this Colosseum is a totally useless area in the structure of the island, since nothing can be built in it and is therefore not used by almost all 6/6 island owners. It is a large wasteland …

• Olá amigos, Gostaria de compartilhar com vocês uma ideia que tive para as Ilhas 6/6. 1. Apresentação do Problema Atualmente quando você aprimora sua Ilha Pessoal para o Tier 6 (6/6) recebe além das demais melhorias uma área localizada no extremo direito da ilha, o Coliseu. Ocorre que este Coliseu é uma área completamente inútil na estrutura da ilha, visto que nele não se pode construir nada e com isso não é utilizado pela quase totalidade dos proprietários de ilhas 6/6. É um grande terreno baldi…

• Quote from LordSilva: “Quem sabe se Caerleon não ganha uma fação e acabamos com 6. ” Sempre quis ver uma facção em Caerleon, seria realmente bacana uma nessa cidade. Observo que Caerleon ficou de certa forma "abandonada" após a saída do Helmgate e hoje é frequentada basicamente por negociadores do Black Market e/ou players já experientes que usam a região para ganks, DGs Corrompidas e afins. Lógico que há players iniciantes, especialmente aqueles que vão se aventurar na pesca nos esgotos... Mas …

• Explique melhor sua ideia

• Acho bastante pertinente a ideia e francamente precisamos de melhorias no sistema de ilhas adicionando novos recursos. Lembro sempre do sistema de guarnições que há no World of Warcraft e que funciona melhor em alguns aspectos que o nosso sistema de ilhas. O trabalhador Mercenário, por exemplo, é algo bastante irrelevante visto a pouca quantidade de prata que ele retorna todos os dias. Talvez se ele retornasse algum item, tomo ou até fornecesse um buff fosse mais útil.

• Obrigado pelo feedback mano!

• It is an arena mode, not an open world pvp model, so there is no risk. The player drops the loot he collected during the game and the level of difficulty of the battle will vary based on the opponents that the player encounters in the arena, as is already the case with current models. If you want a hardcore battle royale just go to a Albion pvp zone and enjoy. This mode, as well explained, is intended to be an extra option for the current arena system.

• BATTLE ROYALE MODE FOR ARENA Greetings friends, I developed a project to improve our current arena system. Hope you like it! 1. Purpose The objective of this project is to develop a new model for the Arena system that currently exists in Albion Online, offering players a game mode in the style of the already established Battle Royale. 2. Mechanics The mechanics of this Arena mode have been designed so that there is a fair and unpredictable combat, forcing those who wish to become absolute champi…

• MODO BATTLE ROYALE PARA A ARENA

• Quote from Luluxi: “Gostaria de saber quando poderei usar minha carteira steam para efetuar compras de ouros no jogo, pois antes de retirarem este método eu fazia muitas compras, e para mim está me fazendo uma grande falta, pois fazer compras via pay pal ou cartão de credito esta fora de cogitação, pf me faça usar minha carteira steam. ” Eu sempre faço compras de Premium no Albion por meio da minha carteira Steam. Normalmente eu ponho créditos nela (via cartão de crédito ou aqueles cartões pré-p…

• Quote from blappo: “in general i want sign decoration i can actually write on. ” Both decorations in which it is possible to write messages, as a poster to put on the island of the guild with some warning and the chests with labels would bring more organization to the islands and houses. I imagine that it is not a complex resource to be added, especially in the case of the chest tag in which a command based on "on mouse over" would already present the expected result.

• oi

LordSaintt - - Questões Gerais & Discussão

Legal, mas e for para o concurso deve ser feito no post oficial dele

• Should I change my Avatat ?

No, this one is really cool

• Rate the avatar above you!!

0/10 - Avatar AFK

• Etiquetas para baús Gostaria de sugerir a implementação de etiquetas para baús que permitissem a rápida identificação do seu conteúdo ao passar o cursor do mouse neste item sem que fosse necessário abrir o baú. Pode parecer algo banal, mas para quem administra ilha de guilda com dezenas de baús para itens isso pode ser de grande ajuda e contribuir para uma melhor organização dos espaços. Imagino que esta não seja um recurso complexo de ser implementado devido a sua simplicidade. A sugestão seria…

• Labels for chests I would like to suggest the implementation of labels for chests that allow the quick identification of their contents by hovering the mouse cursor on this item without having to open the chest. It may seem trivial, but for those who manage guild island with dozens of chests for items this can be of great help and contribute to a better organization of spaces. I imagine that this is not a complex feature to be implemented due to its simplicity. The suggestion would be to give a …