Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 208.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• This is so retarded, each time the game is more casual. I remember the times where you needed to go Hg's for practice 5vs5, where all Hg's were full, where you were fighting 40 differents teams in 1 day , becouse people wanted train and be better for later can play GvG. Now we have scrims, now we have cristal GvG's and now developers want to cap the black zone? What is the next? Que for GvG's where you don't need terris? Lock the account when you play with 1 char? WTF. THIS IS A SANBOX GAME, STO…

• Mi gremio nunca permitiría la incorporación de HH o Revival, para mi son la misma mierda. Ojo, no hablo de sus miembros, ya que con ellos hago ZvZ, raideos de dungeons..etc, hablo de sus líderes. Como bien ha dicho @Erediin propuse el kickeo de HH de POE, no te confundas @Erediin no es que los demás líderes pasaran, pasaron X cosas por interno que ni tú te enteraste, no quieras ir de listo, cuando nada más que eres un diplomático que ni siquiera tienes acceso al canal de Leadership. Como dige, y…

• Buenas noches, Voy a aclarar un par de cositas. Está muy bien que digas que para ti ninguno de los líderes de los gremios hispanos te gusta...etc. Creo que las opiniones que has oído sobre mi, es de gente que o se ha ido de la guild o la he echado. Como nombras a Ex miembros Synergy que ahora están en TC, creo que te referirás a Runner, Voytodopado,Askull...etc. Básicamente esa gente fué, por que PENDREGON es un ser egoísta que solo le interesaba hacer HCE y no quería ir a WC, Castillos o cualqu…

• Un orgullo para mi que Agresor haya llegado a Cristal, ha sido un camino duro y de mucho esfuerzo, pero todo tiene su recompensa. Gracias a @MC-Valyrion por la dedicación y esfuerzo puesto y a toda la gente del gremio, cada uno aportó su granito! Ahora a enfocarnos en la siguiente temporada, a ayudar a la gente a hacer fama para así subir especizaliciones en setups ZvZ y GvG y a dar más caña la temporada que viene! Link Discord: discord.gg/pPqv5sh

• Please @Retroman don't do that, it is just stupid. I agree with Sohrab, maybe restricting guild in the alliance to 3-4 , so you will make more alliances with strongs guilds, but the friendly fire is just retarded.

• @Ravekin Es lo que tiene , tener que jugar GvG's para la alianza a la misma hora, que no nos podemos multiplicar. Pero ya te dejo una screenshoot del día siguiente: gyazo.com/05379b10a401cb24390b9eac3c52a8c1

• Es un poco patético, llorar al líder de la alianza SAVE, cuando te kickean... encima le launchean todas las GvG LMAO SOHRAB #1

• Crystal GvG

SkuzKabel - - General Questions & Discussions

Beitrag

Good Evening. I have one issue, i am doing Crystal GvG's with my new boys with a tower lvl 2 yesterday I faced KanthosKan, tower downgrade to lvl 1 and today I faced KanthosKan aswell, both days KanthosKan tower was lvl 3, like WTF, why is this shit happening? My guys that are new and wanna practice vs same lvl can't, fix this shit please.

• BuyBACK!

SkuzKabel - - Preguntas Generales y Discusiónes

Beitrag

Valy #1

• Btw, no se si sabéis que la fama del Kill Value, cuenta por las veces que morís también, probablemente por eso Revival esta semana esté en el 1º puesto.

• @marg93 Vengo aquí a contestarte para aclararte unos puntos de vista: Te invito que vallas a las GvG's de esta semana y veas las GvG's que Agresor ha jugado para la alianza, tanto para RENT como para POE, más de 40 GvG's en una semana, eso significa que los números no van para agresor y van para la alianza, tenemos que dropear gremio para poder joinear en RENT, Ge0 y yo hemos tenido 3 personajes en RENT haciendo GvG's para ellos. Los números que das de Agresor, no me valen, ningún gremio, ni HH …

• I agree with you 100% , Which is the point right now for keep doing GvG's? Like @Arghun said, now a territory isn't profitable, only way that it's profitable If is you kill your own mages in respawn , It means that you need put one alter out of guild and each X time you need come online , kill , move to next territori..etc , basicly BULL SHIT. I already reported it to @Evoque today, becouse with this changes the only thing that you are getting is each time, small guilds have less posibilities in…

• So fucking good changes!

• Hacia donde vamos ?

SkuzKabel - - Preguntas Generales y Discusiónes

Beitrag

Las HCE están rotas, si hacer runs de buenos mapas y lvls decentes, yo cada día me estoy scando entre 10 y 15 Millones de fame credits, eso quiere decir que cada día puedo subirme la especizalición de un arma no artefacto de 0 a 100 y encima sin que nadie me pudiera interrumpir mi farmeo... -.- Vamos que no tiene sentido.

• Aswell they come in 8.2 , 7.2 MP...etc, that ofc for them make sense, cuz they are good and they don't die too much, but then you are fighting probably the best team in the game and aswell you're fighting 1 tier under, cuz their economy can admit this. So that's why is a big difference, between teams that wanna start GvGing in Anglia in 8.1 just for get some terris and with this terris make more money...etc and can expand. But we are not talking only about CIR, we are talking about the best team…

• For example, this is just today: Main team POE with Derric, mercing for Sun in Anglia. gyazo.com/7a3a85b6f76f6ea9f041e1fd1c159dfe gyazo.com/a143ba35593f186db309a9ea4e50b7be In 2 GvG's, like holy shit , CIR probably is the guild most rich in the game, If you keep snowballing the smalls guilds, then the game is gonna END, you will win for sure. Like is the same that happened to my guild, Sun (With all Mercs from POE, OPPS and POWER) , BlackOut and Gipsies made a deal, and everyone keep attacking m…

• Zitat von Fusionbomb: „Honestly, I've never been in a large guild/alliance... so I'm not sure on how things work exactly with territories/warcamps/etc. To my limited understanding, there is a potential cost associated with owning a territory (to pacify the wc, which prevents attacks?). Would it help snowballing/etc if that fixed-cost (w/e it is... assuming it's there at all) were to increase on successive ownerships? Perhaps lowering the initial cost a bit, but then it doubles each time the same…

• Good Night! First of all I would like to share my thoughts. 1. We need a period i don't know how much, but at least 48H, since one guy drop one guild to can enter in another guild, same with alliances. 2. We need make aswell like keeper said a lock to a continent that is to say, if you did yesterday GvG in Mercia, you will be lock in Mercia for next 24h at least. 3. We need limit numbers in Alliances or remove alliances, I don't think that this game have the numbers anymore for keep the Alliance…

• @Wein Me gustaría ver de las scrims que hablas que has ganado a mi team xDD, ¿Puedes ponerme link? . A mi main team no me gana HH pero vamos, ni en sueños, es más, te reto a una GvG HH vs mi team y apuesto 50 Millones, está escrito en foro. Gear 8.1 y reliquias 5.3

• ¿Envidiados? LMAO, creo que precisamente no tengo nada que envidiar xDDDDD