Search Results

Search results 1-15 of 15.

• No hace falta ser skuz o sougiro o español para reírse de ti loco xD media comunidad hispana lo hace lololo :kappa: Quote from MC-Valyrion: “otro español opinando, sin post en su cuenta. = otra cuenta fake de skuz, por la manera que habla de mi diciendo "tu ojo izquierdo" es sougiro, o alguien mandado por skuz , un hatter mas ”

• Quote from MC-Valyrion: “gente con 1 post, escribiendo. empezaron las cuentas fake de skuz, clasico de el. muchas veces estando en agresor, me pasaba por privado link de foros y me decia "dame una mano con esto" para que escribiera y le siga la corriente, no es mi estilo involucrar a otras personas, me la banco solo y listo . digo MI EXPERIENCIA, pueden buscar en la tabla de asesinato las mas de 30 gvg que jugue para agresor, pero claro ahora que decidimos irnos , fuimos mierda. cdo antes mepedi…

• Quote from MC-Valyrion: “la poca gente de EU que hay viene a opinar, que raro un español no quiero ni pensar quien te mando a escribir eso, te amenazo con kick tambien? ” Que gracioso que solo llorais con las amenazas de kick la gente que no pagaba las tasas, las ratas que robaban en castillos, y los que no echaban una mano nunca. solo veo una cosa aqui y es tu resentimiento , si queires llorar ve a otro sitio no al foro inventandote cosas

• Bueno el trash talk hacia agresor es divertido, solo necesitas ver a quienes lo hacen, gente que no tiene ni dedicación ni ganas de comprometerse, RATAS... LADRONES...TOPOS... Llevo jugando en agresor desde el Free to play y TODOS se han asegurado de que aprendiera a jugar y que me lo pasara bien. EL ÚNICO PROBLEMA QUE HE TENIDO HA SIDO CON GENTE DE NA QUE BOOM MÁGICAMENTE SE HA IDO O A SIDO EXPULSADA POR RATA. Las tasas he pagado desde que empecé unos 15M y calculando el valor de los re-gears q…

• Imagine ganking a t3 horse whit a retard in t3 and boom now its a 8.1 who kills u w no cds xD

• Quote from Yamochan: “Poor Elsa always being the bringer of bad news~ Maybe you should change your avatar to this one... 2Q== Well lets hope you can fix that thing soonish~ ” WOULD BE NICE

• Quote from phoebedad: “why dont you just set up a twitter account and announce start ups so we can get on with our lives in the meantime. ” Quote from Takarien: “Indeed a Twitter account for this would be great! ” twitter.com/albiononline

• hey this is kinda dying i need more drama keep it going boiz.

• Online Servers :kappa:

• [May 20th] Server Issues

SoulDaReaper - - News Archives

HEY DEVS HOW ARE THE COUNTER COUNTER COUNTER MEASURES GOING ?

Servers still is a potato, keeps crashing :D, unplayable, please buy a new bag of potatoes we need fresh ones. those are fried. dWireFP.png

dWireFP.png<----- Albion Online Servers

• As a new player i see so much crybaby in this post.. i go 4.1 overcharged and fight every single one of the hgs I have won a ton of u "pro" 6.1, i have lost so much more fights that i won, but as a new player i can't risk a 6.1 or a 7 to learn how to fucking 5v5 wile i get some FAME u guys have it easy u all 400/400, so for u is easy to say go scrims or bla bla bla ! sure... U know if u keep punching newbies with bullshit they will leave the game ? if u rather see a empty game it's fine by me. I…

• Quote from Korn: “Hey there, it looks like there still might be an issue with hell gate spawns. We are looking into this right now. ” issue or not, its not fair having to wait 30-40 mins for a hellgate just make it so we can just play HGs i dont get why u nerft the fun, u can nerft the loot or the Fame u get but common just let us do HG after HG wo waiting it kinda sucks

• Man hellgates spawn time is a fuicking joke and now i change a map and have a blackscreen and have to wait more time ? WHAT THE FUCK IS THIS A WAITING SIMULATOR ?