Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 34.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Stagnant 13/07/2018 * 13/09/2018 +

thiagin - - Video and Media Forum

Beitrag

youtube.com/watch?v=BwxAayRnuD…kjxttn2aifx1lg15bk0h00410

• Stagnant 13/07/2018 * 13/09/2018 +

thiagin - - Vídeos & Mídias

Beitrag

youtube.com/watch?v=BwxAayRnuD…kjxttn2aifx1lg15bk0h00410

• 24 KEYS

thiagin - - Trial Key Zone

Beitrag

NOT AVALIABLE AWNPRE9V7KYH4J7U47JZM9CCR WTMQ7U6PTM36DQ33MUZUJZEX4 4G2399TYRUDF3AGJHVMDXGQXT FYDNAH42JTWHCGUZUXMX7MKXA YJKKX2ZE3YDXPWXCYL77FVR2U XCYVKHZ4W9NL9EKZ9GVVZHHNM 3MH7HLHEF6PYQ3U99UN7CVMK3 C2VLQD493A6DXJC9FNDFDFJRG RDVWRJ6LGKR67EF74PK3XZT6V RF6VJ2WRTCZVJQ2F922VT7K6K KDLGGYEY9MNHQANZ9MQTWL3D3 U2JFHZNGNRZK46T9FAPXLFT67 AVLJCU472TFW6DL496LVTURZE G3NWLPK7FDE7KH49Z7GCMDZEY 9VRF7UQVJ37JFRNKY32DFQ7MY JEVKF3FV94N2ZZ66JDMUMVAN4 PXAHTKZRPLWJAXUWCYFUE9TAP GYMDAMZNZ6T63XGWL2EXF3H3U 4AQP9UZ4CWHH6N339N…

• 2 KEY FREE

thiagin - - Trial Key Zone

Beitrag

ZMXWM99RXHUDZQFA2PTDYWMQN CANJW7PGMAPUNJXLW4GK7URHZ

• [BUG] INSTALAÇÃO / UPDATE

thiagin - - Questões Gerais & Discussão

Beitrag

Tentei baixar o TEST e está baixando perfeito. Screenshot_8.jpg

• [BUG] INSTALAÇÃO / UPDATE

thiagin - - Questões Gerais & Discussão

Beitrag

Bom dia. Fui dormir por volta de 04:00 da manhã, ao acordar e tentar entrar no jogo, me deparei com um UPDATE, onde não fazia 5% do download e dava erro, com uma taxa de DL muio baixa. Perguntei ao pessoal, NINGUÉM soube de update algum, além do mais, está dando um erro que me impossibilita de jogar. Não sei mais o que fazer. Já desinstalei pelo REVO, já reiniciei o PC umas 4x, a internet está OK, está tudo OK e nada. Já reinstalei umas 4x Segue. Screenshot_6.jpg Screenshot_5.jpg Screenshot_4.jp…

• EoS abusing their members

thiagin - - Forum Banter

Beitrag

Zitat von Howser: „So i´ve heard that the trash guild Echos of Silence is selfproclaiming the number one spot, it might be true but it doesnt look like they are gonna hold that number one spot. Theres some shady thing in the guild that make me question about how they treat their members! The top tier players taking advantage of the cannonfooder a.ka. low tier mates in the open world pvp. So basicaclly they are stealin from the low tier members by making them die, ninja loot and then dont contrib…

• Echo Of Silence Vs GLAFICOM

Beitrag

Stop crying and go train, it is very soft spot.

Beitrag

Zitat von emiashiro: „4v5 6.3 vs 8.3 with -5 def bonus, wp. moment at 3:30 , x2 E from xbow at jumbo 700 hp of 3.3k ez win. “ Hey, stop cry bitch...

Beitrag

Glaficom and Emiashiro is Coffee with milk... ezz STOP CRY EMIASHIRO PLEASE! STOP CRY !!!!

• Galera, procurei um changelog desse update, mas eu não vi em canto nenhum. O que mudou?

• [EoS] personal & territorial storage

thiagin - - Forum Banter

Beitrag

Zitat von Charlz: „Zitat von thiagin: „I am in EoS for almost one month, I am Brazilian and I understand not FUCKING no they talk on TS, but I'm always there doing my part.I guarantee nome EoS has something against my playing style, on the contrary, so think, the problem is not the EoS is you, your bag of shit! “ Then you joined the wrong guild buddy i have super bad news for you, you will die to us So, we all take Seriously serious... right..? “ Is drugged friend? I'm talking about that I AM A …

• [EoS] personal & territorial storage

thiagin - - Forum Banter

Beitrag

I am in EoS for almost one month, I am Brazilian and I understand not FUCKING no they talk on TS, but I'm always there doing my part.I guarantee nome EoS has something against my playing style, on the contrary, so think, the problem is not the EoS is you, your bag of shit!

• changing your opinions on EOS

thiagin - - Forum Banter

Beitrag

This is a pvp game. If you enter the RED or BLACK area is subject to die. Without crying, the guy is willing to help you and who is unable to get pipipi

• Wardetta vs. Echo of Nilfgaard

Beitrag

.

• Myrmidon -BR RECRUTA!

thiagin - - Recrutamento de Guildas

Beitrag

Zitat von BigCris: „thiagin, nós temos uma aliança de pequenas guildas onde justamente queremos a qualidade e não quantidade. A ideia é justamente ter guildas pequenas em que as pessoas se conheçam e tal e eliminar os problemas de guildas grandes como mal gerenciamento, panelas (coff coff asylum coff coff), Guild masters pegando grana do caixa e membros se sentindo excluídos. Caso tenha interesse entrar em contato cmg ingame, ou com sancast e nezze e dizer que fui eu que disse :D. Vlw aí. “ Quai…

• Myrmidon -BR RECRUTA!

Beitrag

Valeu brother. Só está difícil recrutar a galera, pessoal muito fechado.

• Myrmidon -BR RECRUTA!

Beitrag

RECRUTAMENTO ABERTO! - História Somos uma guilda inicialmente de amigos, onde teve inicio no alpha, no qual não participei, porém no Beta saímos da Valhalla(Obrigado por tudo germano) e criamos essa guilda com foco em PVP. Saímos da Valhalla pelo motivo de não gostarmos de muitos membros em uma guilda, gostamos de conhecer cada um individualmente, cada particularidade, fazer realmente uma família, coisa que não estávamos conseguindo fazer, no entanto, a guilda Myrmidon -BR hoje está formando es…

• The legend Myrmidon BR is back!!!!!

thiagin - - Forum Banter

Beitrag

cry