Search Results

Search results 1-11 of 11.

• Bottled energy

NeoLith - - Beginner's Questions

Quote from Spectreal: “If you're talking about mana potions you are able to craft them using various ingredients that you can either grow on your island or purchase from the market. You must have a sufficient alchemy level to craft the potion of the corresponding tier. You can check your level and what you can craft by pressing B to look at your destiny board, alchemist should be near the bottom. If you click on the item itself and scroll down a little bit it should say which ingredients you nee…

• Bottled energy

How (besides buying in the city market) is it possible to get bottled energy?

• Islands

Hi guys, I'm a bit of a donkey in the game and I'm not a big fan of PvP, I like to play it cool. I currently have 3 islands (one with each character in the account) and I wanted tips on what to plant / create on them. I raise pigs to make omelettes, but for now, due to the calculations I made, I will only have losses. 1 island is full, the others are not yet (I'm adding silver to improve them) With a character I am almost full spec in planting vegetables.

• I was putting together the resources to start crafting, but without focus I think it is better to wait. I am going to sell some to be able to collect silver and buy the premium, then I start to craft it so I don't have any losses. Thank you.

• Hello guys, I was thinking about creating and planting the necessary items to make pork omelet (for sale), but I saw that if I sell the ingredients separately I will have a much higher profit (much) than if I made an omelet. Anyway, is it really worth making this type of item? Or is it only worth it if you have focus to use?

• Ilha

NeoLith - - Questões Gerais & Discussão

Se eu fizer um segundo personagem e comprar premium para ele, criar uma ilha e deixar acesso total liberado para uso do meu primeiro personagem, existe algo que proíba isso? Alguma regra que diga que não pode?

• Black Zone - Farm

NeoLith - - Questões Gerais & Discussão

É normal no começo ficar se cagando de medo de ir na black zone? Fui hoje e 3 segundos depois voltei kkkk Vi que coletar T5 e vender ta dando muito mais prata que T4, mas Yellow e Red não tem tanto, na Black acho que seria melhor pra farmar, mas o medo não deixa kkkk Estou no T5 da minha ferramente, é melhor eu focar em coletar recurso T5 apenas, ou é bom ir atrás já de T6?

• Eu tinha uma conta que criei logo que o jogo foi lançado Free To Play, mas por falta de tempo acabei não jogando. Há poucos dias baixei o jogo na Steam e criei uma conta do zero e só depois me lembrei dessa conta anterior. Isso pode me trazer problemas já que nenhuma das duas é premium? Eu não interagi entre elas (a conta que eu tinha criado antes loguei no celular, mas não cheguei a fazer nada, só loguei e saí)...

• O item que eu focar em craftar para vender, é bom ir em cada cidade ver o valor deles antes de começar a vender não é?

• Fui procurar mais sobre o jogo e vi que to meio que perdendo um tempo kkkk Ao invés de eu focar em um tipo específico de coleta, é melhor eu focar em craft (quero ser um "comerciante"). De início quero ter um "auto sustento" e depois focar em lucro

• Comecei faz pouco tempo no jogo e decidi focar no farm de pelego e algodão (linho etc), pra isso vou precisar também de ferramentas de tier superiores, é uma boa eu farmar madeira e os metais pra poder upar o tier do machado e da picareta também?