Search Results

Search results 1-20 of 71.

• @Lynatix hab nicht gefragt, was du für eine Grafikkarte hast. Spielst du beispielsweise auf einem 60Hz Monitor und hast zusätzlich noch vsync an, sieht’s mit den FPS schlecht aus und der Verzögerung ebenfalls. Genug Leute in Deutschland haben keine Probleme, also kann es sicher nicht an den Albion Servern liegen

• /ping und /fps aktiv? Wie viel FPS hast du im Spiel bzw. anders gefragt wie viel ms Verzögerung hast du? Ich habe einen Ping von durschnittlich 120 würde ich sagen, gecappte 144 FPS und spiele mit einer 4ms Verzögerung, genau die gleiche Verzögerung wie die Mitspieler in den USA beispielsweise, deswegen gibt es meiner Meinung nach keinen spürbaren Nachteil.

• Hallo zusammen, kann mir jemand sagen, wie die 25% Bonus berechnet werden? Werden die 25% von dem Basis Wert z.B. beim craften eines Gegenstandes genommen oder von dem Wert nachdem die 50% Premium drauf gerechnet worden sind? VG, Mondmann

• Quote from Harondale: “seit wann? sonst konnte man immer im voraus punkte sammeln. ich habe wie gesagt meine 600k bereits zusammen, aber nur ein bruchteil davon wird mir auf die zweite kiste angerechnet. und ich konnte sehr wohl schlüssel sammeln sonst wäre ich nicht bereits auf 600k wie schon geschrieben.... 600k erreicht, erste kiste 150k, zweite kiste 300k. macht insgesamt 450k und die zweite kiste sollte eigentlich dann schon automatisch abholbereit sein vorausgesetzt sie ist freigeschalten.…

• hey guys, tried the software today and it didn't work. i don't get any messages in the CMD that say who looted what... any suggestions? i followed the installations video

• Quote from Captainrussia: “And with Percival you are very unlikely to see me in anything but solo ” to get us new youtube content back to topic: i think 6 to 8 is the best group and go for t7 dungeons. if you can afford higher tier gear than 5 or 6 ist enough too

• Quote from Lynatix: “Quote from sofralk: “Hallo zusammen, ich habe mittlerweile T5 erreicht und frage mich, ab wann es Sinn macht in schwarzen Zonen aktiv zu werden. Ich verstehe im Moment nicht, warum es z.B. T5 in schwarzen UND gelben Zonen gibt? Hat die schwarze Zone hier noch irgendwelche weiteren Vorteile? Wenn nicht warum gibt es dann T5 überhaupt in schwarzen Zonen? Vielen Dank schon mal für eure Antworten Grüße ” Ist nicht krass? Ouh doch, denn gehn wir jetzt mal von einem höheren Tier a…

• Quick Feedback for the Chracter Builder: Let us also add the Cape to the Builder since there are so many different capes and capes are a decent bonus to your build. Cheers, Mondmann

• Guild Hall trophy bug

Mondmann - - Bugs

Quote from Amoebius76: “Sorry to say, but I still have no ETA. It's unfortunately not just a bug that can be fixed with some code, but needs to be looked at by Game Design. I will poke them again, and would assume that it's more likely to be fixed after Percival is released. ” thank you! as long as it's going to be called a bug and will be fixed, i'm happy.. let us know when there are any updates please! thank you!

• Guild Hall trophy bug

Mondmann - - Bugs

Quote from Amoebius76: “Hey there, the bug is already in our database, so it will be fixed. Though it currently is impossible to say when. ” any update? i really need this

• thanks! it works for me too

• tried to download the testserver on my windows computer and on my macbook, both not working, both had albion installed before. tried to install at work today and the launcher downloaded the testserver.. but i can't find a way to get it to work on my home computers can someone upload the testserver files??

• still broken for me too...

• Quote from Dagother: “Hey guys, not sure what's the problem but it works for me, you might try using the repair/reinstall option in launcher or delete staging folder in installation folder. ” already did that obviously and nothing works

• still can't download the test server, help please oHRM5p7.png

• Quote from Captainrussia: “Quote from forevist: “Hello everyone, why i can't download update for test-server? 708d9a5b.jpg ” Must be a problem on your end. I can log into the test server - and I dont even see any kind of download (i.e you might have an old patch or something, now new patch has been released as of Oberon patch 7) ” did you really try to log in ? @Dagother pointed two times today, that the test server is unavailable atm and will be up again soon. So it's kind of confusing that you…

• Quote from forevist: “sometimes i see message that can't download manifest file. In other time just see bcdbb860.jpg and after it: 95eda73d.jpg what can i do? ” same for me, can't download the test server. reinstalled the game and so one, but still not possible to download... help please

• Hello, is there any way to watch the advertisement Video from YouTube again? (The German Verison, because it also has the new UI and so on and i want to show it to my friends to get them play the game) I can't find it anywhere. It was awesome! I even want to watch it again right now.. Best regards, Mondmann

• Quote from KingAlfred: “On the 2017 iPad. It seems to crash most of the time when I go from one zone to another. I've been able to move around in Caerleon without issue, though (once I'm able to get in, that is). ” Exact Same problem with a 2018 iPad

• Crashes Most of the times i Switch zones