Recent Activities

• milletmvp -

Liked ImaDoki’s post in the thread What you did with the two handed sword.

Like (Post)
    Claymore is still a S tier weapon for GvG. Carving is still one of the best weapons for solo dungeons / solo dungeons diving. You are just mad because your W skill lost 1 effect.
  • RecruitMaster -

Replied to the thread Смысл такой механики ?.

Quote from olkep4: “Quote from RecruitMaster: “Мне тоже кое какая механика не нравится, хочу что-бы нельзя было убивать. ” А я смотрю ты готов написать любую…
  • Dip -

Liked blappo’s post in the thread Witchwork E.

Like (Post)
    I honestly feel like witchwork would be a great staff, but the E is a very small area with a delay vs something like camlann which has a massive area and the same delay, but follows the target hit... i dont want witchwork to be another camlann but i…
  • olkep4 -

Replied to the thread Смысл такой механики ?.

Quote from RecruitMaster: “Мне тоже кое какая механика не нравится, хочу что-бы нельзя было убивать. ” А я смотрю ты готов написать любую чушь в каждой теме лишь бы засветить свою говноссылку на гильду
  • Parallel -

Replied to the thread Duel scam for million of silver.

I just got him for 40m in 6.1 after reading this thread. Thank you LordRezo, champion philanthropist to Take Care.
  • Naliu -

Replied to the thread Conta steam no celular..

Enviei email no suporte, eles disseram que é só eu usar email que cadastrei no albion, mas eu só baixei o jogo pela steam e executei, ou seja, o email cadastrado seria o mesmo da steam, não? Mas esse email não reconhece nem aqui no site, se eu cria…
  • TypowyDycha -

Replied to the thread [TFU] Wesoła Gromada.

Dwa słowa „Polecam Wesołą”, chwile w niej spędzone zapadają bardziej w pamięć niż ten klip! (Hidden Content) :thumbup:
  • Vladd2 -

Replied to the thread Вопрос по пакету основателя..

Проблема в том, что у меня уже пакет основателя claimed. И это точно делал не я своими руками. Судя по гуглу, свои 2000 золота я получил. Таки да, когда открывал его 2 года с лишним назад. А вот 30 дней премиума, как мне получить сейчас?
  • sukeslayer -

Replied to the thread problemas de cliente.

• Xaxado -

e já verificou a caixa de spam no e-mail ? qualquer coisa entra em contato no support@albiononline.com
  • Naliu -

poxa, estou usando exatamente o mesmo email e a mesma senha, nem no site do albion não consigo acesso com minha conta steam.
  • Xaxado -

Replied to the thread First!.

Olá, seja bem vindo! Aproveite o jogo e sua comunidade, e infelizmente vai ter um momento ou outro que você irá presenciar um pouco da comunidade tóxica, mas lembre-se que vc não é obrigado a jogar com eles, grupos/comunidades saudáveis tem aos…
  • Xaxado -

Liked Kamattz’s post in the thread First!.

Like (Post)
    Olá, ouvi falar muito bem a respeito do jogo, espero poder me divertir bastante principalmente nesse fim de ano para o começo de um próximo, sabe como é né os meses letivos são sempre os mais puxados de sempre :S . Além disso tenho convicção de que…
  • Xaxado -

Olha, primeiramente eu achava que não daria pra você usar sua conta Steam em mobile, mas segundo esse tópico de 2018 da a entender que sim... Veja direitinho as informações que vc está pondo para logar, pode ser que esteja confundido alguma coisa. PS:…
  • Quote from RecruitMaster: “Quote from LokiGogaaa: “Что за форум чудной, пост я оставил, а он его испоганил будто его дите малолетнее писало ” Сам то понял что…
  • Noximilien -

Replied to the thread What you did with the two handed sword.

Quote from Ikcen: “Quote from Captainrussia: “Quote from Ikcen: “But this is a way made from the developers, intentionally or not. ” For the 3rd time... this is intentional, and has been advertised since alpha or beta. "You are what you wear":
  • Tsujihagara -

Replied to the thread Bounty hunting system from trash.

cool what about splitting the reward along with returning his items :O